Tuesday, November 28, 2006

Stadning/Cleaning

Har ar resultatet av min sommarang i host skrud. Nu var det dags att gora nagot at det. Nar jag var hos svarforaldrarna i oktober sa fick jag tva plantor Dogwood (vet inte vad det heter pa svenska, men tror att det ar Cornus Alba pa latin) sa de planterade jag har efter stor rensning.
Here's the result of my flowermeadow with autumnal look. Not very pretty. So I decided to do something about it. When we visited Mike and Christine in October I got two plants of Dogwood which I planted here after cleaning up. Sa nu ser det ut sa har. Det gar knappt att se plantorna nu, men stammarna har en valdigt stark rod farg vilket ar snyggt pa vintern. Sen vill jag egentligen ha paskliljor runt dem, men jag ar nog forsent ute sa det far vanta till nasta ar. Sen maste jag plantera nan marktackande vaxt ocksa annars blir det bara massa ogras har alternativt anvant som katt toalett.
So now it looks like this. The plants are barely visible now but they've got lovely red stems which looks great during winter. i would like to plant daffodils around them but I guess that will have to wait until next year as I think it's too late now. i will have to plant some kind of ground covering as well, otherwise the ground will soon be covered in weed again or used as a cat toilet.

No comments: