Saturday, September 09, 2006

Orsak till rygg ont/Cause of back pain

Sa har kommer bild beviset till vad som har gett mig ont i ryggen.
Jag har lange tankt att jag vill ha en syren och i dag tog jag mis samman och akte och kopte en. Den ska ha bla eller rosa blommor beroende pa vilken lapp pa busken jag valjer att tro pa... Den ska sa smaningom bli 3m hog och 1,5 meter bred.
So here is the pictures to explain why my back is aching. I decided at while ago that I wanted a lilac and today I finally got one. Depending on which label to believe (the shrub was equipped with two labels), the flowers will be wither pink or blue. Eventually it should grow to 3m high and 1,5 metres wide. H

Har ar den utvalda platsen.
The chosen spot.
Efter en massa gravning,
borttagning av gras och nedsattande av planka for att fa en jamn kant.
This is after a lot of digging, removing of turf and a bit of wood dug down to kept the edge tidy. Syrenen pa plats! Och nagra allium lokar som jag hoppas kommer blomma ungefar samtidigt som syrenen.
The lilac has a new home! I'm also planting some allium bulbs.

Nu ar det klart!

All done!

2 comments:

Anonymous said...

What have you done to my lawn??

Nina said...

YOUR lawn?? Not OUR lawn then?