Tuesday, August 21, 2007

Green things/Grona saker

Har ar det lilla piltradet Rich planterade for ungefar en vecka sedan pa varan framsida. Bakom pilen ar det tre sma stallningar for kaprifol plantor att klattra upp pa. Till hosten ska jag plantera massa vita tulpan lokar runt tradet har jag tankt. Som ni kan se har vi redan host vader har.
Here's the little willow tree Rich planted in our front drive about a week ago. Behind it you can see three frames for the honeysuckle to climb up on. I'm planning to plant lots of white tulips bulbs around the tree this autumn.
Den har fina zink behallaren kopte jag hos Camilla pa Heestrand interior nu nar vi var hemma i Sverige. Sedan kopte jag tva murgronor och klatter stallningen har jag fixat till sjalv. Ar valdigt nojd med det hela.
I bought this lovely zink container at Camilla's shop in Heestrand when we were in Sweden. I've made the climbing frame myself and have planted two kind of ivy which are already growing like crazy.

No comments: